Curier – (livrare în toata țara, 1-5 zile lucrătoare);
Livrarea în toata țara se face prin intermediul firmei de curierin teremen de 1-5 zile lucratoare
Cu serviciul nostru – Livrare 24 ore (in functie de volum comenzilor timpul poate varia), pentru comenzile plasate pana in ora 14:00, primesti coletul in urmatoare zi lucratoare in care ai plasat comanda.
RETUR
Iti punem la dispozitie doua modalitati de expediere a coletului:
Notificarea returului se face la numarul de telefon 0767 702 813, 0730 874 722 sau la formularul de retur din pagina de contact.
- Ne poti solicita sa trimitem noi curierul pentru ridicarea coletului.
- Poti alege o alta firma de curierat suportand costul transportului (achitand taxa de expediere colet)
Te rugam, sa NU returnezi coletele prin Posta Romana.
Produsul trebuie returnat in ambalaj.
Daca produsul este incorect, deteriorat de curier sau defect din alte cauze, taxa de retur este 0.
Produsele se vor returna prin curier, sau in magazin.
Produsele la comanda nu se pot returna.
Dorinta noastra este ca produsele pe care vi le oferim sa fie in deplina concordanta cu nevoile dumneavoastra.
Conform Ordonantei nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele se pot returna in 14 zile calendaristice de la primirea coletului exceptie perioada 1-31 decembrie perioada este de 15 zile. Consumatorul returnează produsele fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 zile de la primirea colotului. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile”. Denuntarea unilatera a contractului in termenul de 14 zile se aplica doar persoanelor fizice, persoanele juridice neavand aceasta posibilitate.
Notificarea se face la numarul de telefon 0730 874 722. In situatia mentionata mai sus, clientii nostri pot returna, in termenul prevazut mai sus, produsul cumparat, fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura. In cazul in care produsul are semne de folosire si uzura, conform Ordonantei 34/2014 ” Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor” .
Oscar Carpet SRL .se obliga sa restituie clientului sumele incasate pentru produsele returnate, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului returnat, pe baza a notificarii trimise pe email la adresa mai sus mentionata, completate de catre client. In notificarea scrisa se completeaza datele si contul bancar al titularului. Conform legii, clientul poate să se retragă din contract printr-o declarație neechivocă, prin orice metoda doreste: email, postal, verbal etc.
Cheltuielile de expeditie, in cazul returului, vor fi suportate conform Ordonantei 34/2014, de catre consumator: „Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor”. Suma inapoiata clientului cuprinde toate sumele de bani primite de vanzator de la client pentru produsul respectiv minus costul taxei de retur. Toate produsele returnate trebuie să fie într-o stare perfecta, fără urme de utilizare vizibile.
Conform prevederii OUG 34/2014 „utilizatorul final este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru utilizatorul final în a-și exercita dreptul de retragere.” Drept urmare, in cazul in care consumatorul returneaza produsul intr-o stare ce diminueaza valoarea acestuia, comerciantului i se permite sa scada o parte din suma returnata clientului.